معرفی اپ مشتری – تعامل بهینه با کسب‌وکارتان

اپلیکیشن مشتری به شما کمک می‌کند تا درآمدها و هزینه‌های خود را مدیریت کنید و به آسانی با مشتریان خود در ارتباط باشید و اطلاعات مربوط به آن‌ها را مشاهده کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

لوگو-اپ-مشتری
لوگوی اپلیکیشن

نام: مشتری

سازنده: داده پردازان شرق ۰۷۷۰۱۱۳۱۳۳

ناشر: داده پردازان شرق ۰۷۷۰۱۱۳۱۳۳

پلتفرم: اندروید

اپلیکیشن مشتری که برای پلتفرم اندروید ساخته شده است، به شما کمک می‌کند تا هزینه‌ها و درآمدهای خود را مدیریت کنید و به آسانی با مشتریان، همکاران و پرسنل کسب‌وکار خود در ارتباط باشید. در این برنامه شما هم‌چنین می‌توانید چک‌های خود را مدیریت کنید.

در ابتدای برنامه، راهنما شما را با بخش‌های مختلف آشنا خواهد کرد و سپس شما کسب‌وکار خود را در برنامه وارد می‌کنید. شما می‌توانید در این برنامه چندین کسب‌وکار داشته باشید و هرکدام را که بخواهید، پیش‌فرض قرار دهید. وقتی که کسب‌وکاری را پیش‌فرض قرار می‌دهید، در منوی اصلی برنامه اطلاعاتی در خصوص این کسب‌وکار خواهید دید.

شما می‌توانید برای کسب‌وکار خود مشتریان، همکاران و پرسنلی را ایجاد کنید و وقتی وارد منوی هرکدام شوید، اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید. در هر کدام می‌توانید اطلاعاتی را برای آن فرد وارد کنید و پس از تکمیل پروفایل آن فرد، با کلیک بر روی پروفایل، اطلاعات او را ببینید. در حال حاضر به نظر می‌رسد که بخش مشاهده‌ی پروفایل مشتریان -که طراحی زیبایی نیز دارد- با مشکل مواجه است و اطلاعات وارد شده را ذخیره نمی‌کند و بنابراین نمایش نمی‌دهد. دو بخش دیگر با چنین مشکلی مواجه نیستند و هم‌چنین طراحی زیبای پروفایل مشتریان را نیز ندارند. برای ورود اطلاعات افراد بهتر بود اگر می‌شد ردیف‌های جدیدی نیز به پروفایل فرد اضافه کرد. هم‌چنین اگر می‌شد برای هر فرد مانند خود کسب‌وکار، یک عکس وارد کرد، قطعاً جالب‌تر می‌بود.

اسکرین-شات-اپ-مشتری
تصاویری از داخل برنامه

در بخش درآمدها، شما می‌توانید درآمدهای خود را وارد کنید و هم‌چنین از بخش بالا در سمت راست به جستجو بین آن‌ها بپردازید و یا آمار تراکنش‌های خود را ببینید. این آمار با کلیک بر روی آیکون کنار ذره‌بین قابل مشاهده است. این آمار خلاصه‌ای را از درآمدهای شما که شامل تعداد مشتریان و درآمدهای آن روز و آن ماه است، به شما ارائه می‌کند.

مورد جالب در بخش درآمدها این است که شما می‌توانید مشتریانی را که قبلاً ثبت کرده‌اید، در اینجا انتخاب کنید و هم‌چنین در صورت وجود بدهی، آن را نیز وارد کنید. شما هم‌چنین می‌توانید در حین انتخاب مشتری، نام مشتری را نیز جستجو کنید تا فرد مورد نظر را زودتر بیابید.

پس از اینکه حداقل یک درآمد و یک هزینه را در بخش‌های مخصوص به خودشان وارد کردید، بخش حسابداری به روی کسب‌وکارتان باز می‌شود و می‌توانید به اطلاعاتی کاربردی در خصوص وضعیت کسب‌وکارتان پی ببرید و خالص مانده را ببینید.

در بخش مدیریت چک ها می‌توانید چک‌های دریافتی و پرداختی را وارد کنید و هم‌چنین در این بخش از یک یادآور بهره ببرید. البته در حال حاضر تعداد روزهایی که قبل از موعد چک به شما یادآوری می‌شود به عددی تک رقمی (۰ تا ۹) محدود است. پس از ثبت اطلاعات چک، شما می‌توانید علاوه بر مشاهده‌ی خلاصه‌ای از اطلاعات چک، گزینه‌های پاس شد یا برگشت شد را تیک بزنید.
بخش مهم دیگر اپلیکیشن، بخش مدیریت پیامک ها است که با آن می‌توانید انواع پیامک را برای مشتریان خود ارسال کنید. این بخش از سیم‌کارت شما برای ارسال پیامک‌ها استفاده می‌کند و به همین دلیل، نرخ آن طبق نرخ اپراتور شما تعیین می‌گردد. مشکل چنین کاری این است که اگر تعداد مشتریان شما زیاد باشد، هزینه‌ی زیادی را برای شما در پی خواهد داشت؛ در حالی که برای چنین وضعیتی (مشتریان زیاد)، شما می‌توانید از سامانه‌های پیامکی بهره ببرید که برای ارسال پیامک در تعداد انبوه، هزینه‌ای به مراتب کمتر را در پی خواهد داشت.

برای دانلود اپلیکیشن مشتری می‌توانید به کافه بازار مراجعه کنید:

  • 0نوشته ها
  • 55دیدگاه ها

به تکنولوژی، بازی‌های ویدئویی و نویسندگی علاقه‌مندم. در حال حاضر مدیریت وب‌سایت تک‌سرا را بر عهده دارم.

هیچ دیدگاهی ثبت نشده هنوز, شما اولین باشید!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *